عاقبت مهدی دروغین در مراکش
درباره ی مباحث مرتبط با امام زمان(عج) و ظهور ایشان
طبقه بندی: ، ، ، |
برچسب ها: مهدي دروغ -ظهور-مراكش-عاقبت-شرق-دفاعيه،

عاقبت مهدی دروغین در مراکش

دادگاه تجدید نظر شهر «وجده» مراکش، فردی به نام «بومدین خوار» را که ادعای مهدویت می کرد، به سه سال زندان و پرداخت 400 دلار جریمه محکوم کرد.به گزارش موعود به نقل از شفقنا، این دادگاه پس از مذاکرات طولانی مدت در آخرین ساعات عصر دیروز و با اعلام تایید حکم اولیه علیه فردی به نام «بومدین خوار» که اخیرا در این کشور ادعای مهدویت کرده است، وی را به سه سال زندان و پرداخت حدود 400 دلار جریمه مالی محکوم کرد.

دفاعیه مهدی دروغین در کاهش احکام و علیرغم رضایت نسبی برخی از خانواده های شاکی، بی تاثیر بود. این خانواده ها پس از آنکه با ادعای اینکه مهدی دروغین عقل فرزندانشان را تخریب کرده است، خواستار تشدید مجازات ابتدایی این فرد شدند، از صدور حکم استینافی در حق وی ابراز ناخرسندی کردند.

«بومدین خوار» افکاری مخالف با جنبش دانشجویی «عدالت و احسان» که خود یکی از اعضای آن بود، اشاعه می داد؛ وی با انتشار مجموعه افکار خود، ادعا می کرد که در خوابی دیده است که مهدی منتظر است.

خوار در مجموعه های خود تنها به تشریح این خواب نمی پرداخت بلکه از این موضوع فراتر می رفت و ادعا می کرد مسلمانان را از برخی واجبات دینی خود معاف کرده است و حتی ادعا می کرد که در هنگام ادای نماز توجه به اوقات آن ضرورت ندارد.

خواب خوار به درجه ای رسید که یک زن را از شوهرش جدا کرده و با ادعای اینکه ازدواج با وی مقدس است، آن زن را وادار به ازدواج با خود کرد. وی در این باره تاکید می کرد که فرستاده خدا بر روی زمین بوده و به وی وحی شده است تا بشر را از جهل و فساد برهاند.

تحقیقات طولانی مدت نیروهای امنیتی از بومدین خوار و گروهش به این نتیجه انجامید که یاران وی، به اعتقاداتی نادر و مبتنی بر قداست بخشیدن به وی و افکار منحرفش ایمان دارند.؛ به گونه ای که مطیع تمامی اوامر و دستوراتش هستند.

براساس گزارش پایگاه خبری «الشرق»، از جمله دستورات و اوامر این مهدی دروغین، تغییر اسامی به ادعای اینکه این اسم ها حرام است، لزوم رهایی از اموال و دارایی ها و اهدای آن به این گروه، اجازه خواستن برای رابطه با همسر و تراشیدن موی سر و همین طور بخشیدن فرد معتاد به مشروبات الکلی را می توان نام برد.

منبع :موعود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : محمد رضا زینی
تاریخ : 24 / 11 / 1391
ساعت :



مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir









پایگاه جامع عاشورا